۱۳۹۸ فروردین ۲۹, پنجشنبه

بازی حکم یک بازی چالش برانگیز و پر هیجان

بازی حکم آنلاین یکیک بازی چالش برانگیز و پر هیجان است که در ایران بازی می شود  و در حال حاضر محبوب ترین کارت بازی در  است این یک بازی سنتی جنوب آسیا است.
این بازی نیاز به استراتژی، صبر و مهارت دارد و اگر دوست دارید با کارت بازی کنید و احتمالا با بازی های کارت انفرادی خسته شده اید، باید حتما به دنبال بازی حکم آنلاین باشید. هدف این بازی این است که اولین تیم یا بازیکن  که ۷ امتیاز را به دست می آورد برنده است.
بازیحکم یک بازی عالی برای عاشقان کارت‌ها است. این بازی خیلی اعتیاد آور و بازی دوستانه است. عموما در پاکستان، هند، بنگلادش، انگلیس و ایالات‌متحده آمریکا بازی می‌شود.
من درباره یک بازی کارت معروف آسیایی صحبت خواهم کرد – بازی  این در هند و پاکستان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در هند نیز آن را Coat Pees و RUNG می نامیم.
سایت حکم آنلاین  یک بازی ۴ نفره با بسته بین المللی ۵۲ کارت است (به غیر از جعبه ها و کارت های JOKER).که بصورت انلاین بازی میشود قواعد خاص خودش را دارد.

محبوبترین بازی ورق در ایران

حکم آنلاین شرطی  برای دو، یا چهار بازیکن طراحی شده است. از آنجایی که نسخه چهار بازیکن محبوب ترین آن است، بنابراین ما فقط روی ایم موضوع متمرکز میشویم ود راین رابطه صحبت میکنیم تا شما ترفندهای لازم در این بازی را به دست آورید.
در بازی آنلاین حکم ۴ نفره  از یک استاندارد ۵۲ کارتی  استفاده می شود ، رتبه بندی کارت ها در این بازی به شرح زیر است (از بالا به پایین)؛ آس، پادشاه، ملکه، جک، ۱۰، ۹، ۸، ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۲٫
هدف اصلی این بازی گرفتن حداکثر ترفند برای بردن بازی است. حکم در ابتدای بازی انتخاب خواهد شد. روش ترامپ در بازی کارت Rang (Piece Court)برای حفظ شما به کار می‌رود.
هدف اصلی این است که حداکثر دست را برای برنده شدن بازی بدست آورد. و کسی بازنده است  موفق نخواهد شد حداکثر دست  را به دست آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر