۱۳۹۸ فروردین ۲۹, پنجشنبه

در مورد سه نسخه محبوب پوکر بیشتر بدانید

با وجود این همه رشد پوکر، این بازی در طول سالهای اول قرن بیست و بیست و یکم رشد چشمگیری داشته است.
به طور خاص پوکر آنلاین و گسترش این بازی به هر کسی که کامپیوتر داشت کمک کرد. دیگر بازیکنان مجبور به ترک خانه خود و پیدا کردن یک اتاق برای لذت بردن از بازی نیستند آنها میتواند بصورت انلاین با کامپیوتر این بازی هیجان انگیز را در هر جای دنیا هستند بازی کنن و ازان لذت ببرند .
علاوه بر WSOP، دیگر تورهای پوکر از محبوبیت این بازی ها بهره بردند، از جمله تور جهانی پوکر و تور پوکر اروپا. اولین حامی پوکر، فدراسیون بین المللی پوکر، در سال ۲۰۰۹ در سوئیس تاسیس شد.

با تاریخچه بازی پور بیشتر آشنا شوید

نحوه بازی پوکر
نحوه بازی پوکر به نسخه آن بستگی دارد. نسخه های مختلف پوکر دارای روش های مختلف بازی و فروش و مراحل مختلف هستند.
بنابراین برای تامین نیازهای همه طرفداران پوکر، ما قصد داریم روند بازی پوکر آنلاین را در سه نسخه محبوب در سایت پوکر دوبیکس بت تشریح کنیم.

پوکر راست – Straight Poker:
مهارت یا تصمیم‌گیری زیاد در پوکر استریت لازم نیست. در این بازی، هر بازیکن شرط را می‌گذارد و به ۵ کارت رسیدگی می‌شود. سپس یک راند wagering آغاز می‌شود و بازیکنان بالا می‌روند یا جمع می‌شوند. هنگامی که راند سوم تمام شود، هر بازیکن ۵ کارت خود را نشان خواهد داد. در مرحله نهایی مسابقات بالاترین دست پوکر برنده می‌شود

تگزاس هولدم (روباز) پوکر:
تگزاس هولدم پوکر یکی از محبوب ترین بازی های پوکر در جهان است، هر دو آنلاین ویا در اتاق های مخصوص در سراسر جهان بازی میشوند. این نیز نوع پوکر است که تحت پوشش تلویزیون قرار دارد.

بازی با دو بازیکن شروع می‌شود که در سمت چپ دکمه (موقعیت دیلر) نشسته‌اند و هر کدام یک شرط کور (شرط) می‌گذارند. سپس آن‌ها به دو کارت رسیدگی خواهند شد که تنها توسط صاحب آن‌ها دیده می‌شود. دور نهایی برگزار خواهد شد تا بازیکنان تصمیم بگیرند که آیا بازی را ادامه دهند یا انصراف دهند و از بازی خارج شوند .بعد از آن، دیلر برای شروع بازی ۳ کارت را روی میز قرار میدهد
یک راند شرط‌بندی دیگر در میان باقیمانده شرکت کنندگان در این دست آغاز خواهد شد. شروع با اولین بازیکن در سمت چپ است.. 

سپس کارت چهارم (the turn) مورد بررسی قرار می‌گیرد، سپس یک راند wagering دیگر رخ می‌دهد، و سپس آخرین کارت (the river) مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت، آخرین (and usually the most aggressive) شرط بندی برگزار خواهد شد . بازیکنان باقیمانده دو کارت خود را نشان خواهند داد. با بهترین دست ۵ کارتی که با کارتهای خود  ترکیب می‌شود برنده مشخص خواهد شد و دیلر مبلغ شرطندی را به او خواهد داد.

بازی پوکر پنج کارتی:

پوکر ۵ کارته نسخه ای از بازی است که با پوکر بازی تطبیق داده شد. در این بازی، بازیکنان بلافاصله ۵ کارت بازی خواهند کرد. یک دور wagering انجام خواهد شد، سپس بازیکنان کارتی را که می‌خواهند دور انداخته و جایگزین کنند انتخاب خواهند کرد. آن‌ها را به دیلر برگردانده و کارت‌های جایگزینی دریافت می‌کنند تا دست پوکر ۵ کارته شان را شکل دهند. دور آخر مسابقه قبل از مرحله نهایی مسابقات برگزار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر